Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 15 januari 2011

korthelg....

har inte jobbat på 23 år......på Fredagar....de har vart heligt.I min religion jobbar man inte innan helg....man kontemplerar och förbereder sej.....ev.....eller troligtvis så chopprar man.(pungt)
Ida fick ja jobba stenhårt mellan 10&11 ....visserligen började de med 10 min rast...men ändå...usssh.
sedan kratta ja familjen som handla medan jag gick en långis me grisarna...kallt å mysigt.....sen slet ja mej...å åkte iväg för att meka....men då får Frugan för sej att små enkla uppdrag hinns alltid me...i varje fall hämta ja grismat å Saabjäveln...å sumpa plånboken me 8 lök i...så på toppen humör kom ja till Mecoteket för att finna att värmen i mitt rum va på och ett angenämt arbetsklimat infann sej...



vilsen regplåt.....

Nock om detta me snö....ja tog fram powefilen igen å försökte rädda sadelmonteringen men upptäckte att här måste det fixas till lite mer materia....så fram me svetsen ....å slipa...svetsa lite till ...å slipa me dremmeln...å slipa me powerfilen...å svetsa på lite mojs..å sen va min tid ute


kan ju inte ha re så här......

 Träffa Världsmästaren på vägen ut.....provstart snart? ......fråga han......känns rätt lång fram .....men till min fördel ska sägas att ja inte gav utlopp för några negativa tankar..........(pungt)

1 kommentar:

  1. Öh, jag såg på ett tidigare inlägg att du kapat ur för kedjan i skärmen.
    Det såg lite snålt tilltaget ut, det lär ta i.
    Jag skriver det här annars lär jag komma på att säga till när du lackat den.
    Hör av dig om du har frågor.

    SvaraRadera