Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 27 oktober 2010

choppertime...

Tiden går i Mekoteket
..jaha då e re igång igen ....skärmen från Russ Werimont ska provas...Å tanken som är specialgjord för ett Amerikanskt bygge väntar på att börja spacklas med Aluminiumplastic Padding...jag hade velat tennspackla ...men det går inte ...tror jag ...även om aluminiumet innehåller tenn så e smältgraden på strax under 600 grader så jag vågar inte...hur kul e re med hål där dom inte ska va.
Styret blev ett fiasko...beställde ett entummmmmen fick ett 22mm.. i entumms förpackning....bajs
Ap-fiasko
Dessutom kommer det nya att sakna hål för elen ...så man får borra lite
..från Johans gömma
...han har inte sagt det rakt ut ...men den stod på lyften i början på veckan...och ja tror att ja får köpa loss den från honom...jag hade tänkt en minimal framskärm ...men den här kittlar byggarnerven rätt bra.
...i övrigt bor man med Raceway runt hörnet....och ett höstlov hägrar nästa vecka ...så jag vet var jag finns....och det verkar som om fiskesäsongen e över
jävla fuckin skitvinter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar