Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 29 oktober 2010

...ja e inte kallad...

Kalle Anka....och
Alu_Pannkis..med blästrat spackel
Åkte till Mecoteket helt osugen på att meka...de va kallt å rått men jag var ju "tvungen" att prova skärmen å tanken..Stellan va där å jag fråga honom om aluminiumspackling...tyckte att han skulle öppna frågespalt på sin blogg...det tyckte inte han.
Eftersom han e en vänlig själ kom han lite senare in till mej å frågade vad jag behövde hjälp med...jag ska göra en lista...måste bara köpa ett par kollegieblock först...
Tanken ....jag vet inte ...kanske.
Skärmen ..det blir nån form av ankstjärts pryl som ja inte e speciellt förtjust i...har det iåförsig på min wilde men jag vill byta .
Har köpt ett bankaplåtkit på biltema så ...ska myshamra lite på min gamla skärm...så får vi se om ja blir tvungen att använda den nyinköpta ..eller...den e ivarje fall rejäl..och den heter ju Russ Werimont...made in U.S.A...bara de borde räcka.
Johan hade gjort fästet till oljetanken....prova att sätta dit den och enligt murphys law så...står det mellan tanken och avgassystemet....för båda får ju inte plats....samtidigt........kkeun
Skulle meka hela dan men åkte aldrig tebax efter att ja käkade.....ska göra ett nytt försök i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar