Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 5 november 2010

...Fredag...

...Har snackat me Anders på Lockners och han har skickat mitt aphäng...i rätt dimension får man hoppas...Åkte efter shaman besök i morse till Mecoteket...en propp hade gått ...dvs. 10 st hade gått...hela förrådet av proppar jag köpte igår va båtta....men nu funkade det...jag tänkte att jag ska hitta nåt rör för å göra distanser till skärmen...så jag gav mej ut på en snabbtrur i grannskapet...å minsann fanns det inte en firma runt hörnan som fräste i alla varianter av stål och hade underbara skräplådor...jag fick ta lite eftersom killen som hade stället körde hoj...nice nice.
sen prova ja distanser kapa å stod i..då kommer Johan in...kört...Du måste forma skärmen efter hjulet...det kommer inte att se klokt ut när färgen kommer på...säger fanskapet....å ja va ju tyvärr tvungen att hålla me...så fram me kapen å slitsa upp skiten
scnitzigt slitzat
..och för å kunna böja skärmen fick ja skära bort stagen på undersidan....så nu bli re mer jobb...

Tage hade köpi vaniljmunkar ...i å för sig från Coop....men ändå
tja ...
Såg en råtta i grannporten....
sten dö
...å Cuba juckade på sin Cheva
Kan man tro...
...å ja hade ingen ordning på allting
..å ja som e pedant....notera distansen vid kniven....homemade...one of a kind

...en trevlig å intressant chopperdag ....faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar