Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 12 november 2010

Fredag,,,en vecka senare...

....nej jag dansar inte....bara vid hångelmöjlighet
...visst e re vackert...dansbanan på Norrby holme....har en tradition sen länge att fira midsommar här...staketöl under disken i kiosken,,,osv...men nu e re höst...vill emigrera igen .......  tycker verkligen att det e skit att man sitter i rävsaxen .....men jag har en plan...som tur e
Va nere hos handlarn å tjacka pistagenötter...gjort upp en eld å grisarna kurrar....så de e inte helt jättedystert...men nästan.
Körde Frugan till Mässan där hon e konferencier...sen lämna ja en skärm till Solan....en lampskärm...hö..hö...
November -65  ...i Mecoteket

...Hade me mej aphänget i rätt dimension...montera ..å de blir perfa.....hade skurit till ett fäste för tanken som Matti loppade dit....ja e fortfarande på jakt efter en Mison tub så att ja kan använda min Mig-svets..men ingen framgång ännu....i varje fall satte ja läder på fästet och tanken satt som en mössa....främre fästet e från HarleyPers flygplanstank som jag sågat sönder och därför inte "kunde" ge tebax...men kanske gör jag nåt eget mindre.....sådär bara...
Sadeln ska ju inte va sådär ju....
....en bild från sidan....e ju käckt
Pykeena....heter gräshoppan i Djungelboken...fråga mej
...det viktiga e att de blev tåzcabullar å munkar till fikat....( för alla andra Frugan)..å byggets hastighet escalerar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar