Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

söndag 21 november 2010

...mot alla odds...

Trodde verkligen inte på att jag skulle till Mecoteket idag.....men guds vägar osv.....Syrran dök upp igår ...och jag fick mej en tankeställare om skam....och skuld...fan ...jag har åstadkommit en hel del framtills nu....ändå känner ja mej inte nöjd.....är man i Mecoteket ....så är man ju de enbart för sin egen skull....ingen kan säga till mej vad ja ska göra....och ja gör de bara för att ja själv vill.....varför får man en tagg av ...."att ja borde egentligen göra ditten eller nåt annat" istället för att jobba på att leva här å nu......de e ett problem som bara ligger hos mej....ska fan lösa det.
Rabies ville ha en egen hoj........men han har missat i teorin vid uppkörningen.
Gjorde i varje fall ett fäste för avgaslurarna...det blev bra....ska svetsas på insidan me ...men då måste hjulet väck
Sitter väldigt fast....faktiskt....
sen lossa jag bakskärmen å försökte få den rundare...det e svårt på fri hand...men ja tror att ja blir den enda som kommer att se skavankerna....sen gör ja ju inte choppern för å bli bedömd av nån annan än mej själv....om de inte blir beröm ...förståss
Efter det åkte ja till Scenteknik å Johan hjälpte mej me främre tankfästen i aluminium...häftigt ställe me hur många maskiner å grejer som helst....så sen när ja testade kunde jag kapa bort de stora tankfästet från ramen å borrade hål för vinklarna....de blir mycket snyggare utan blaffan som hänger under tanken
...man ser hålet för bensinkran....that´s it....
...ska fixa fästet bak så att tanken kommer i linje med ramen ...men de e en baggis...ska va likadant men upp en 1/2 cm....Borde skrivit upp vilka bult som saknas...men va fan nu har jag lite härliga egna obligations....de här e så jävla kul så lite skam å skuld kommer faktiskt väldigt i skymundan......när ja tänker efter......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar