Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 18 augusti 2010

...:: .

Borelia och halsbajs...Doktor Älg ringde å sa att jag har borelia..och att nya prover ska tas om 2 veckor...nu fattar jag varför man varit trött. ..tycker att det krypper fästingar överallt och mygg och spindlar ...såg en kopperorm igår....dags för ett ny raid med pickadollen.
annars funkade 2 av 3 kopierade nycklar till garaget......inte så illa
Fick ställa in Tuesday-repet idag eftersom jag e en hysteriskt vevande trummis och det funkar inte med mitt ...hrmmm...... allvarliga sjukdomstillstånd.
Har hittat en startmotor i Uppsala ...hoppas killen håller den som han lovat.
tråkittråkittråkittråkigttråkittråkittråkittråkigttråkittråkittråkittråkigt

Jag å mina uttrar
ursäkta........     kanske raderar det här inlägget snart ...om jag orkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar