Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 21 augusti 2010

...Hej hå hej hå...

....har varit i stort sett ledig sen den 4 Juni förutom en vecka i Båstad med tennis ..jo visst fan jag åkte ju upp å giggade i Vintjärn med Tuesday 2dar under den veckan,,,,men i stort sett ledig....inga problem att vänja mej.....målet är ju ekonomiskt oberoende så rå funkar re inte att va ledig...nej in i gruvan me glatt humör...jajjamensan...i varje fall börja det lätt idag med ca 80 tennissugna från väntelistan som fick prova in....ett rätt stort jobb att flytta om i grupper och fixa nya platser....kan inte skjuta på det mycket mer....så jag åkte dit på hojen ...och jag hade borelian me mej+ en jävla förkylning...tack så jävla mycke BudEva.
I varje fall det va kaotiskt och dåligt planerat me noll chopperfaktor....
Misslyckad backspegelsbild

Efter det tänkte jag att Wheels Nat e ju på Barkarby flygfält ..så det va ju bara att åka dit....Träffade Leffe å Sören å ......Clarence ...lite pinsamt eftersom ja har Frugans morbrors hoj parkerad på hans tomt sen kronofogdegrejen i Tumba (den ska fixas å säljas billigt) och inte hört av mej...Johan Tage å Cuba satt å slängde käft med allt bredvid den sanslösa silverbussen .....jag stanna en stund å titta på bilarna ...fan dom e vansinnigt ...söta.
cleant å tråkit....och dessutom ingen mässing

åsså söt ...men...men...startproblem
 Det är sjukt vilka fina bilar men ja känner mej bitter så .......därav kommentarerna
Sen timade jag regnet så det blev att parkera på E20 under en bro...lite mysigt....om det inte vore för en stark kloaklukt...men efter en stund dök Clarence upp med sin långgaffel ...och glada min....sen kom ett helt drös......... så vi plocka fram en grill....och resten e historia...............

En klok man sa " har man grill dill å sill har man allt man vill" ....så kan det va........ja jävlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar