Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

måndag 16 augusti 2010

.....en annan e betrodd...

Keys to The Holy Ground
..Då är man me på riktigt.....en jävla massa nycklar men det är bra..jag ska kopiera 3 st men sen e re klart.
Baklucke loppis igår och ett strålande fynd som jag sovit med inatt..
Fattar inte varför?????? men men jag blir glad av en bra skruvdragare....

Var i garaget en sväng och ställde in Frugans gamla transportbur....hon har vuxit ur den...så den får bli garage förvaring för Rabies, Karies å Boppen ....sidär
En damsugare tog jag åxå dit och ett element samt en stärkare..... ska ha grymt ljud därinne.
Satte några brädbitar under ramen så att hojen stod som på marken ...liften blev ju halft kapad vid transporten så det gjorde att bakändan hänger....men det ska svetsas

En del fiskare läser tydligen min blogg och ville se en närbild på gösen....vassegouda
Gollums dotter .....faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar