Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 11 augusti 2010

...det börjar röra på sig

Asterix-killen heter Matte och han har byggt väldigt många hojar....han dök upp med en låda i bakluckan på sin Fläskmerca...alltså lådan va i trunken. ......Ur lådan trollade han fram allehanda offsetdrev å bra grejer.
Cubas projekt...bilen e som ny under skalet...
En liten oros grej har varit hur ska jag lina låda å å drev å kedjan men ...oron e bortblåst. Han hade åxå offset bakdrev ..och ett snyggt broms.ok med fäste som nästan passade till min hoj ...men den va troligtvis till en Dynaglide.
Mina "fynd på roffes auktion fnös han bara åt och jag försökte säga att jag får väl jaga på blocket.....då säger den kloke fan...."ja...ja....... vill du ha sånt som inte dom heller vill ha så...go ahead pöjk"
Jag lugnar mej lite tills grejerna från..... over there hare commit...som rom säjer

I övrigt har jag slipat min arbetsbänk och målat skivan me roststopp....burit grejer från ...mitt place till ett annat..tappat en av Tages motorer...bajs

En liten grej hände på kvällen...... Tuesday återuppstod efter sommaren och gjorde ett bejublat rep i Barkarby.....vi har tänkt att spela på Wembley i April...får se hur re går me det....kul som fan e re i varje fall

Nu e re trettitre års förlovning som ska firas.....Otroligt vicken tur hon har....Frugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar