Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 7 augusti 2010

....Hmmm

Pannlampa....mega,,,special
I lugna Drevviken har ett drama ägt rum....Det regnar in....Frugan fattar inte att det gör det bara när det regnar....lite på hösten typ.  Jag blev ivarje fall tvungen att klättra upp och utföra en takinspektion....det passade mej faktiskt rätt bra eftersom jag då kunde se effekterna av min revolverduell mot getingarna.....
Slakt
Jag kunde även kolla myrstatusen......fy faaan va det fanns myror....jag tömde en burk hårspray...och en halv behållare myrr över dom ...haha...ond bråd död!

Då..... i hörnan......ett 3 vånings etageboende för mördar getingar....och jag är obeväpnad
Dålit dålit dålit
En film säger mer än tusen bilder ...och filmen finns..... kanske kanske lägger jag upp den ...den är ytterst pinsam....

Chopperfronten:
  1. Jag va vid garaget...skulle mäta bromsskiva....Stängt!
  2. Inga äppelmunkar till dom...
  3. Petter har mailat att grejerna kommer runt den 27:e
  4. Augusti
  5. Prata med Klabbe ..han sålde bult till motorn allt va klart och han skulle skicka på Måndag...Då ringer han mej och säger att jag kan köpa dom billigare på Hansen Racing....annorlunda
  6. Har suttit och läst en chopper bok i Paviljongen

ja jävlar ...hyfsad dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar