Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 10 september 2010

...1"....Del 1

....19 mm...pyttsan re ska va entum.....
Tack å hallelujah...chopperguden
...Är helt salig efter en chopperdag med helt underbara händelser.....som små livsbakelser....faktiskt.
Det började i morse med att Karies fångade 2 möss på promenixen...sedan åkte vi till Mekoteket..där var Världsmästaren på väg till lunch ...vi tar det efter lunchen sa ja lite käckt å han sa javisst...föga anade jag då... vilken tjänst han hade gjort mej...Nåväl...Matti..dök upp och jag dryftade problemet med växellådan....minnesgoda läsare kommer ihåg den trilskande muttern...som dessutom går åt fel gäng...Jag mätte diametern ..å på Mattis inrådan åkte ja till Biltema för att köpa 2 hylsor som ja tänkte svetsa ihop för att få en tillräckligt djup...då fanns inte min diameter (48) så jag köpte en skiftnyckel modell Bauta istället....dumt tänkt...men ändå ...kan användas till nåt annat.
När ja kommer tebax e Matti där och när ja börjar jobba kommer Mästaren in å frågar mej om jag fattar hur Spotify funkar...Fan jag har ju några internationella titlar men inget VM direkt..så det var räkmacka rakt in i Stellans eget place......Spotify..tänk va...vilken dörröppnare...........Då händer det som inte bara..inte ..får hända.....Rabies urinerar......Ursäkta mej....mitt första besök i Världsmästarens verkstad....och hundjäveln kan inte uppföra sej...och dessutom svassar Boppen omkring Världsmästarens renrasiga prisvinnare med stamtavla lika lång som...så han ollar ner halva lastkajen.....Jag måste jobba nu sa Stellan..............Chopperrenset....fick jag fram med ynkli stämma....Det e sålt...sa han och stängde dörren.........

Jag försöker tänka att han besparade mej det........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar