Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

tisdag 7 september 2010

.....Dragracing.....

.....fram hit.
.....ibland måste man klara ut vissa saker.....kleti å pleti ber mej köra snabba bilar.....Jag kör skitdåligt...alltså jag vill inte ens åka med mej själv....punkt.
Ja ..jag känner Pelle som var Europamästare i dragracing....han hjälper mej att köra lite namedropping........ja..jag har träffat John Force och även provsuttit hans bil....men that´s it.....jo viss e re så .....att min bil ett vråltrimmat monster ...som tidigare tillhört  "RacePerkaPop"  ...och dessutom kört vissa obskyra race.....men att vara nån form av Mästerförare vill jag definitivt dementera.

Ett ekipage som skulle kunna ändra på det skulle i och för sig vara detta.....
Ej till salu
...men tyvärr var det inte till salu

Samtidigt vill jag passa på tillfället att dementera....  jag ska inte börja spela trummor i Metallica ...Lasse gör det med den äran......men jag känner en kille som.......faan vem bryr sej....i morse såg jag i varje fall en skitstor utter/bäver vid sjön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar