Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 11 september 2010

...upps och ners..

Gårdagen som va så bra...idag kunde jag ställa mej å pissa på hojen...
Jag vaknade ju choppersugen till max. Så jag begav mej raskt till Raceway för att köpa lite grejer....lite motor bult ..en spacer till motorn...kanske ett styre.....eller ett övre motorfäste . Men ....inget Lördagsöppet under hösten....så det va bara att åka till Mekoteket för att freebajsa ...som vana chopperbyggare säger.
Tänkte att jag testar startmotorn...då är Pinjondrevet(tror re heter så) för kort....det måste åxå antagligen förlängas med en tum.....kändes faktiskt lite deppigt efter att jag haft flyt....så jag polerade mina risers istället
från borstat till oborstat
dom va ju inte direkt lättpolerade..men blankt blev det...sen e re det här med den perfekta offset bakbroms skivan. den måste svarvas ur så att den passar centrumnavet på bakhjulet
Nej..jag röstar inte på SD
...så det va lite lågkonjuntur...fastän Frugan skickat med både banan å salami
man e bortskämd ..helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar