Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 4 september 2010

...snabbchoppring...

fotstöd...
...var snabbt förbi i mekoteket för att testmontera grejerna vi hämtade i Linköping....
annan vinkel+ offset drev
Jag kommer ju att blanda naturlig finish med kromat och polerat....lite råare tycker jag..och mässing...
Dom här reglagen är lite stilrena ...och det är ju det som jag eftersträvar.
startmotor ...med missanpassad passplatta...
Växellådan e en Roadmax 5 växlad och startmotorn ja köpte i Uppsala verkar passa ...så re ska inte va nåra problem.... fast det linar ju inte alls nu och re ska dit ett kedjedrev
Natural chrome blended......as seen...yes i speak and write English...so to say..
Allt va väldig bra förpackat me en dvd för belten
Transa....?
ja kolla bara inner transen och allt verkar stämma...förutom att re saknas nån centimeter så ja kan inte provmontera förrän ja har ett nytt växellådsfäste
fina grejer...bra grejer....

Ett ta var jag orolig att det inte skulle va nån koppling me ,,,,men jag bedrog mej ...satan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar