Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 29 september 2010

...ångesten bort konsumerad....

1"
....ljuset har återkommit....Johan (en annan Johan) på Calles Chopperdelar hjälpte mej konkret nu när jag e vilse i chopperdjungeln...1 å 1/4 tum förlängning till främre belthjulet e beställd å en spacer av samma dimensjang mellan motor å belt....vore själva fan om de inte skulle lira....Bilden föreställer den mutter som kommer att bytas ut mot en beställd kupolmutter modell Järnhästenkrona special.
Samtidigt beställde ja 2 fästen för bromsok fram som passar mina 58mm underben ( hojens)....HD varianten...Jag har ju tänkt att köpa Grimeka grejer så ev får man bygga om eller så kanske ja provar oken ja ropa in från Roffes....Asterix Matte åker ju till Indien så det dröjer väl innan han kan se det...man e en smygis. Avgas flänsargrejerna i mässing som ja ropa in på Ebay .....passar inte...som tur va upplyste säljaren mej så jag fick tillbax degen...Bulten jag drog av får jag åxå från Calles samt rätt avgasflänsjox.....Har snackat med Perre å han ska svarva upp kedjedrevet till i morgon ...å så ska han beställa lite bakbromsar å reglage åt mej.......det blir jävligt dyrt....så jag måste börja sälja lite grejer.
...och lyset har tänts i gruvan......så de e bara in å knuffa  (tennisterm)

Ps:Många mailar om veckans idolbild ...vart tog den vägen?
ok ..ingen idolbild ...men jävligt fett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar