Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 10 september 2010

...1"....Del 2

...De va faktiskt bra....mötet med mästaren....jag gillar honom....fick lite bakgrundsinfo om rensventilerna...och hur jag enkelt kan få dit den...han visste att det va 1 tum utantill....sånt är svårt att förstå för mej.
sen va re de de här med bricktricket...sket sej rejält...fel brickor...eller rättare sagt jag borde ha mätt innan...bajs.... men jag trodde, ..... försökte tänka smart........ då la lasern av ...Matti ringde upp AsterixMatte efter floppen med skiftnyckeln,,,och sen löser sig allt som en tvättmedelsreklam.....AsterixMatte bara kommer över med Fläskmercan dignande av bra grejer...alltså AsterixMatte inte Fläskmercan....Han berättar hur liningen ska gå till ..trollar av knas muttern...plockar fram shims...byter till kedjedrev.....och som vaniljkesella på hallonen så avslutar han med att plocka upp en språilans kedja....vem gör det en fredakväll.....fan det va som julafton....sen åkte ja å köpte reker å ciabatas...för att kunna fira en triumfens dag.....jo visst ja utan choppergudens väska hade jag aldrig klarat att ta av å på däcket....just nu e jag stark...
Inte min men en annan....... om man säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar