Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 15 september 2010

...summering...

..Det går åt rätt håll....igår beställde jag motorfäste ,motor spacer och handkontroller....Åkte till Nockeby och var inne i ett ballt mekotek...tyvärrr glömde jag mobilen så...inga foton. Pratade med Perre om vilka delar som kan passa och jag lämnade kedjedrevet för ursvarvning...ska bara mäta hur mycket. sedan e frågan om jag ska ha enkelskiva eller 2 skivor fram....ska även kolla upp fästen för bromsoken hos Calles Chopperdelar....Perre hade ett växelstag som jag ska kolla om det passar......Ja det är en del beslut som ska tas....har fått tag på (av misstag) 1 tums förlängning till främre belthjulet....när man beställer grejer vill man ha dom direkt...även om det inte e bråttom........alla förstår inte det.
Rabies å Karies har bajsat på baslinjen....dom gillar inte tennis....det e höst....å själslig..... död.....HA ...ha

2 kommentarer: