Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

måndag 26 juli 2010

Chopperfronten

Jag behöver en start motor och ringde på en Blocketannons...men den va såld...så jävla irriterande när man inte plockar bort annonsen...bajs ...men det säljs lite grejer från Roffes på konkursauktion så jag har lagt lite bud. Tycker att det är jävligt svårt bara att veta vad som passar till vad. Petter har jag inte hört av än men hoppas grejerna e på gång .Måste ta reda på hur lång tid det tar att skicka från staterna.
Johan skulle rensa någon dag den här veckan men jag funderar på att åka dit och jobba lite med grejerna som dom står. Ska tjacka en vinkelslip då jag averkat ett par redan...kvalitet är vad som gäller nu!! basta.
Måste kontakta Mentorn och berätta vad som händer samt Tommy min SFRO kontakt.
Dax att bli lite seriös efter allt lallande....undrar åxå hur lönen är som vandrande stoppskylt?
Här e 2 bilder på dom grejer som jag har liggande och hur långt jag hade kommit innan flytten

Lite sugen att få upp den på lyften.... och fixa till ramen ...lina skiten.... fixa bromsar... ordna en snygg tank.. dra el...svetsa en sissy..montera sadel...fixa oljegrejset ....tjacka aphäng...snygga reglage....tuta...lacka ..etc.
Samt en bild på Bill Gibbons senaste  förvärv..som jag såg på So-Cal ...som en kul grej ba....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar