Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

måndag 19 juli 2010

Husmorsgöra.

Man vill gärna tro att livet som blivande chopperbyggare är flärdfullt och fyllt med spännande ögonblick...men det finns en grå vardag mitt i .Vinkade av frugan i morse (den rättmätiga ägaren till hushållssysslor) och tänkte att jag tvättar upp mina favorit T-shirts. Så jag lägger dom i bubbelbadet och fyller på med tvättmedel ...det puttrar fint en stund ..så jag tar en kopp kaffe..när jag checkar läget är vattnet tvärrött..min sexiga Nitrofisch supporter tröja har kladdat ner hela skiten.Faan..men ett litet liljeholmen dök upp ...Jag minns att det fanns en flaska klorin i källaren (bakom betonghögtalarna) ...bra grejer. Jag tror att det även kan användas till att ta bort fingeravtryck (huden) ,det känns så.
I varje fall allt e kaputt...men rent. (Du klär i rosa Frugan)(skoja lite..bara mina grejer)
Jag vet nu varför min gamle far lät mej spela i rosa tenniskläder som barn på Kungliga Tennishallen (högsäte då för den vita sporten)...det var för att jag skulle va tvungen att spöa alla (se ondskan)..Klart att grabben ska ha Lacoste och FredPerry ....och farsan vet hur man tvättar...kan kanske va ärftligt
Brukar tömma ett och annat magasin mot den här vindflöjeln som står passande på lagom avstånd....Brukar viska ur ena mungipan " Don´t u move MATHAFACKA" men då rör den sej..........ja jävlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar