Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

söndag 18 juli 2010

Korvgubbens brorsas nagelskulptör.....

Grannens garagekontakt visade sig ha en plats mitt i ett öppet parkeringsgarage....vore i och försig annorlunda att rulla ut taggtråd men sandsäckar runt platsen och meka loss....men så kul vill ja inte ha.
Det är i varje fall grejer på gång. Har pratat med en kille som hette Matti som slipade en bil på andra sidan sjön. Han ringde upp en kille som hette Tage som ägde byggnaden som skulle prata med en kille som hette Johan som tillhörde ägarstrukturen, Jag åkte i varje fall förbi idag och snackade allvar med en kille som hette Cuba som gav mej telefonnumret till Johan (som åxå bygger en hoj). Jag ringde honom och vi ska ses där i morgon.......pirrar lite.....
Har en förkärlek för betonghögtalare...och efterom min käraste dotter spelat sönder ett par under något vilt raveparty..så tänkte jag sälj skiten.
En kille har jagat mej för att få köpa...han kom idag och sa att dom här kan man köpa för 200 spänn på loppmarknader ...konstigt att folk bekymmrar sej med att åka ut hit för att sen tala om för mej att man kan köpa dom billigt någon annanstans...Jag hade tyvärr precis tömt ett magasin i getingboet

Annars rullar det på med att tömma ett och annat magasin i getingboet...dricka pilsner....och balansera upp tillvaron.
Det är i och försig ett nåt överjävligt gnissel bak i wilden men har en aning om hur jag ska attackera....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar