Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 30 juli 2010

Festival med drag

Facit 2 salamimördade getingar!!!


Då sitter man på Pelles kulle ...Sören har precis avrättat 2 getingar med min ...(av Frugan) ...medskickade salami....Skickligt!!
Sören, Olja å Pelle
Snackade med Jonny Olja sombyggt den här hojen...antingen gillar man ..eller inte..man sitter bra i varje fall

En till bild på aset...
Stekare
Och här finns det stekare.... men för att va seriös så mekar husvagns gänget åt Monica Öberg...som slog av på kvalrepan ...eftersom det regnat blev det inte så jävla bra för dom som körde...men vi hare bra med påfyllning salami å "bra grejer" som Sören säger...och jag vill avsluta med en 4:a till Frugan och en bild på Team Öberg i regn.....

2 kommentarer:

  1. Ok att din bil kanske är lite snabbare, och snyggare, men min är roligare :-)

    Och jag har världens mest udda 3:e namn som kommer bli projektnamn på min trike efter bilbyggandet

    SvaraRadera
  2. Läste din Blogg...den va ball och jag tror att bilen blir skitbra
    /staffan
    Ps lite nyfiken e ja allt på namnet

    SvaraRadera