Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

måndag 12 juli 2010

En sorglig syn

Kommer ibland på att jag kör rätt sopigt...så för att skydda mej själv mot mej själv tog jag en tur till förvaringsgaraget för att hämta ryggskydd. Det är deprimerande att se ett så potentiellt fint bygge dolt under presseningar Fan det är olidligt när grejerna bara står där och jag har ingen möjlighet att meka loss. Jag satte mej ner och drack en halvflaska Jack Daniels och lyssnade på Korn ...det hjälpte föga Dessutom springer hundarna hej vilt omkring å bara skäller......nu ska jag tänka på att det kan finnas folk i närheten som inte ens gillar småhundar.......usch Men se där...en solglimt i den här värmen ..hmm...nu kom i varje fall det nya framdäcket till wilden. ...Om ni sett Hylands hörna fattar ni läget... om ni inte sett det ...tuff shit. Däckonline e bra .Har använt dom förr och kommer troligtvis att använda dom igen ...nu ska jag surfa däcksfirma som kan mc svålar tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar