Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

tisdag 20 juli 2010

Vem e Ernst Tyler?

Det är otroligt .....Folk frågar mej ...vem e Ernst Tyler....Inte fan vet jag!! Och jag tycker oxå att man ber inte om att bli omnämd i bloggen....Det är inte snyggt...Därmot kan man be om att bli borttagen.

Idag e garagedag..visserligen kommer jag inte officiellt att börja hyra förrän i början på Augusti men här förbereds det mentalt. ...och fysiskt
Inom musiksvängen (alltså dom med hemstudio) är det ofta så att " när jag får den pluggen" eller " när jag får den modulen" då kommer jag att göra skitbra musik.
Inom choppersvängen kan det vara likadant.......är det på riktigt borde man bygga den med hjälp av en svets lite järnskrot och en armekniv........det är något som bryr min hjärna kl 6 på morgonen.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar