Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

tisdag 20 juli 2010

Ojojoj

...Nog tjatat om årets bild trodde jag men så får man pappersvarianten rakt i nian och vad ser man.....
och vart jag än går ropar folk....hej någon ny på G...men nu får det fan va nog.

I övrigt så satt jag i godan ro och tömde några magasin när en bamsehjort bara skuttade in och praktisk taget bad om att bli skjuten....jag är i stort sett djurvän tänkte jag ....men va fan hjorthjäveln var på min mark
och dessutom i skottlinjen... Inlägget är borttaget av Blogger

 Sedan sadlade jag hojen för att ta itu med dagens viktigare händelser
  1. ..Prata förstånd, i en upprörd men inte irriterande ton , med KennelEva 
  2. ...Hyra släp och få KennelEva att trots allt köra det.
  3. ..Tömma förvaringsgaraget.
  4. ..Köra allt till nya stället 
  5. ...Äta en god lunch 
Jag tar här en Paus för att det är läge och visar som paus bild upp ett gammalt familjeporträtt.
 Cliffhanger.......i nästa blogg inslag kommer det bilder från Garaget...U r all invited

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar