Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

tisdag 20 juli 2010

Min nästa ringsignal

Morden


Ok.. så jag gav mej iväg på min stolte springare till garaget för att kolla om det va öppet

Cuba var där och sa att han skulle stanna ett tag så jag åkte raskt vidare för att träffa KennelEva i Huddinge .Eva verkade vara på topphumör och nämde knappt hundar så jag lät saken bero..kanske lite fegt. ...men senare skulle det visa sej att jag tänkt helt rätt.

Nåväl vi hyrde släp med trasigt stödhjul så det skulle säkert bli problem om vi va tvugna att vända nånstans eller backa eller nåt ...Eva e ju tjej* blink blink* å ni vet -tjejer-släpkärror-backa= skiter sig

Utan att tänka det minsta på det åkte vi till Tumba och öste upp grejorna på släpet....

Sedan bar det av till garaget" loaded with choppergear" som jag vrålade ut lite tufft när vi åkte på Huddingevägen.
Väl framme träffade vi Cuba igen som höll på med en Trabant ...sprillans ny och tvåtaktare..låter som crazy frog........måste spela in ljudet.
                                                                                     Ball "bil" gjord av papper å plast.
En bild på Cuba som bjöd på himmelskt kaffe med Kron medans vi staplade mina prylar till höger i bakgrunden

Hundarna gnyr...dom vill ut och riva får

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar