Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 23 juli 2010

Ett tecken från Chopperguden...märkligt!!

Det började som en vanlig Torsdag...ni vet Frugan ,frukost osv....Det gamla utedasset som aldrig blev uppsatt sa Frugan ...och drog iväg på en lagom lång promenad.
Jag slog sönder skithuset och åkte med spillrorna till Soptippen..........Där kubba folk kors å tvärs å slängde "bra grejer"....Habegäret slog till .....Ge hit sa jag till en kille med ett slagbord...den tar jag sa jag till en annan...så får jag syn på den bruna väskan ni ser på bilden...gammal med trähandtag. Då kommer en av vakterna...den e min säger jag.....tystnad....såna grejer kan vi få stålar för säger han...tystnad...hjärnan går på Nitro....me..me...men den vill jag ha ..säger jag. Genialiskt det funka efter en massa typ.... det här får vi inte ...och egentligen...av princip så...
..ser ut som bajs ..men vi chopperbyggare ser möjligheterna!!!
Ett par detaljer som jag vill hilighta..en på-av grej med det rätta klicket.....
....MetalloPlast-ett Biltema i miniatyr
+ en hel massa bra grejer som jag kommer att återkomma till.. Det känns i varje fall som om bygget fått sig en knuff
Ps
(Alla ni som mailat om The Choppersång.....den kommer på Cd och att finnas på Spotify senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar