Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 17 juli 2010

Jakten fortsätter...

Kollade på ett garage på Rörstrandsgatan vid St,Eriksplan.Det e ett gäng som har hyrt ett större garage för att kunna förvara sina hojar. Fikarum å 3fas dusch å mugg ..kanon ...så jag sa javisst men då visar det sig att 35 hojar ska va där och jag kan inte räkna med någon större plats..så det skiter väl sig. Åkte hem å laddade Pistolen eftersom jag befinner mig i krig....
Jag e ju gammal vegetarian och vapenvägrare men i nödsituationer är det mellan mej och min familj gentemot alla som attackerar vår idyll och nutteputtliv. I det här fallet var det bara att göra en clintan och tömma magasin på magasin i getingboet ...men dom är kvar det är bara lite sönderskjutet ..ska peta med nåt idag.  Vi är även hårt attackerade av myror. Jag har tagit hjälp av damsugaren samt en ordentlig laddning MYRR. .Dom dör som flugor ..vi har även rätt mycket flugor ...har köpt en eldkastare.....  Gillar faktiskt djur....faaaan....en gång slängde jag ett ägg på frälsningsarmen från min balkong på Mariatorget ,när dom satte igång lite väl tidigt...ångrade mej precis när ägget lämnade handen...
Karies kollade bekymrat på mej ....det känns som att man kommer att brinna i helvetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar