Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

fredag 23 juli 2010

Saved by the granne...

Jag har nämt grannsamverkan....Idag efter succen med utedasset och Choppergudens nåd...så var det dax!.
Jag har väl inte lagt ner någon vidare energi på brevlådan (jag har faktiskt en chopper att bygga!) ...vi hämtar tidningen där under sommaren...That´s it
Frugan gick före med stavar...jag 5 meter efter ...snygg i Nitrofisch tröjan....Brevlådan va samtalsämnet ...brevbärarn klagar ..grannar klagar ..hela jävla världens bekymmer rör min brevlåda...Saker blir mina när dom inte funkar...och postis e pygme.....Då när vi kommer fram... Yes! yes! yes!...grannens brevlåda är den med ICA-spons..min där bredvid såg plötsligt majestätisk ut.....Jag å Chopperguden ler å dansar ....5 meter bakom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar