Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

torsdag 15 juli 2010

Fulda..fina grejer

Hammare dök upp hos mej för att betala hyran för garaget i Hässelby...Han sa att självklart ska jag ha garaget....men jag sa självklart inte när han kom med så rara slantar....Tanken har aldrig slagit mej sa jag och ljög. I varje fall sa han åt mej att sluta sitta på min kammare å böla som en k..... Vi åker till ett juste ställe som heter Venngarn, en gammal Tork och tillnyktringsanstalt så kommer du strax att bli samma goa glada kille som du brukar sa han. Glöm garage tankar och sväva fram som på knark genom den svenska... myllan...han sa så . Frugan snodde degen.  Ivarje fall där fanns ett par hundra hojar och en massa bilar. Fint som fan!! Fuldor och Mercurys om vart annat
 
Jag fick även tag på några bra dekaler....återkommer till det
Peters Corvette hade fått strömtorsk så vi plockade bort generatorn i morse och lämnade den till Blixtservice på Folkungagatan ..en skitbra firma för generatorer och start motorer. ...som tur e....jag menar dom kunde va bra på bananer och torkvindor ...lite tokigt
Drömde om att jag åt smör och byggde ett garage av leca block ..fattade inte hur jag skulle få fast ett fönster .Blocket smulades sönder hela tiden...Har inte bestämt mej för om det var en mardröm eller inte.
Roffes på Blekingegatan har konkat och jag vill handla.Har mejlat och fått svar att det är bara att ringa först och säga vad man vill ha ..men ingen svarar ju.
Till alla er som vill se en bild på den fantastiska örnen...den kommer om Peter mailar en

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar