Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 7 juli 2010

Lurande skojare

Var iväg till Högdalen för att besiktiga frugans sommarbil. På väg 73 strax innan Tyresöavfarten står en bil med huven uppe och en kille är halvvägs ute i vägbanan för att stoppa bilar. Eftersom jag själv varit med om att bilen pajat så stannar jag för att ev.ge skjuts till macken. Då säger han på knagglig engelska att han är bizznisse och tyvärr har fått slut på bensinen ..och kan jag ge honom pengar för klackringen han slänger till mej....Jävla arsel jag drar och ringer farbror blå. Han stod inte kvar när jag åkte tebax hem. Bilen gick igenom men Damaskerna till drivknutarna är paj och ett framdäck var lite väl sexigt och visade corden. Dessutom tjuvstannar den så jag åkte och fyllde på bensin och pratade med BärgarBosse på Ok i haninge . Han bygger någon form av folkrod som kommer att bli skitball och det visade sej att han oxå letar garage för sina projekt.Kanske kan vi hitta något gemensamt.... BudEva en av mina bästa polare hade vaktat hundarna samt mekat ihop mitt minikastspö medans jag var borta. Tjej fan hade garage med mej när vi var 20 och hon åkte hoj och var lite allmänt galen. Men nu sen hon fick en av Boppens valpar låter hon bilen förfalla och snackar nästan bara kennelsnack ...men jag hoppas på bättring. Om någon är intresserad av hur valpning går till kan ni kolla BillieBopps blogg (gå in i profilen och klicka). Vi har ju kvar 2 av valparna och jag hade tänkt att Bjarne skulle bli hojhund men Frugan har satt en käpp i hjulet...fan en hel stock har hon lagt dit. Tänkte passa på att grilla lite ...rostbiff...färskpotatis ...CajP´s....Carlsberg....... tjinken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar