Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

tisdag 13 juli 2010

Dom finns i sverige....

Donuts i Lissma!! varje tisdag kryllar parkeringen (se bakluppeloppis inlägget) av mestadels amerikanska bilar. Och några gubbar lirar spotniks för att förhöja stämningen.
Visar några grin....ähh va fan kan lika gärna visa alla...sug i rej kenneleva ...







Åkte och fick framdäcket bytt hos några juggar i Länna...
Jag: har ru bytt nått mc däck förut?
Han: Jaaa ..har du köpt biltema?
Jag :nej
Han: Fram eller bak?
Jag.??????!!!! tänkte åka därifrån .(Jag har 240 bak och framdäcket är 90)
Men det slutade lyckligt vi stod där å bara kramades.

Lite irriterande med väglagningar där dom lägger ny asfalt och täcker med fin sand i den ej torra asfalten ..... lite väl intressanta bakhjulssläpp i rondellerna.
Åkte till Trosa och träffade en kille som har en kopia av "General Lee" (Dodge charger) samt käka lite rökta räkor ( Det var han som åt en sagolik kulglass med 3 kulor choklad, blåbär och päron...Frugan ...lovar)
Tvättade hojen innan jag åkte till skanssundet eftersom jag misstänkte att alla ville imponeras av den gnistrande lacken.....vet inte hur ordspråket lyder men en tankbil hade vält så polisen dirigerade om till en grusväg på sådär en 5km ..så hela hojen blev grå.

Inte så mycket har hänt på garage fronten ..Peter hade hitta nåt i bröta men det är ju halvvägs till Kalmar...Skärp dej
en bild på hans Vette där man inte kan se den fantastiska jätteörnen på huven får avsluta inlägget



PS:Åkte förbi här...gillar skylten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar