Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

torsdag 8 juli 2010

Grilla

Måste köpa en ny grill. Är man motorfreak finns det inget alternativ ...ska bara fixa ett garage först. Ringde på ett som jag såg på blocket men det hade precis blitt uthyrt. Jag har en polermaskin bland mina grejer ...funderar på att hämta den och polera frugans bil. Det är en Audi 80 cab från 92 som är importerad från Dubai. Det är säkert 10 kilo sand gömt i diverse hålor samt att den (pga av vattenbrist) blivit tvättad med sand. Sanslöst mycket små fina repor så det vore kul och se om det funkar att polera bort en del. Fast först borde jag...göra rent spjällhuset...byta lite säkringar ..fixa centrallåset..fixa en fönsterhiss....ordna till inredningen.... köpa ett däck...ställa framvagnen....och dom där drivknutsdamaskerna.....Någon som vill köpa en cab?...eller byta mot en grill? Nej skoja bara det e Frugans å hon vill inte ha någon motorgrill, jag lovar. Känner mej lite sugen att spela tennis.....konstigt när man spelat i över 40 år och dessutom spelat i snitt 30 timmar i veckan. Måste sluta tokblogga och göra nåt nyttigt(för själen). Det e ju semester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar