Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

söndag 11 juli 2010

Mysteriet löst!

Tog en promenix med Rabies o Karies o Boppen för att frottera mej me grannarna.En badgäst hade fått bilen skrapad och jag vet av vem ...ska jag säga nåt eller inte...men jag har lovat att hålla tyst.
Mysteriet med det tidiga telefonsamtalet fick sin lösning. Det var en granne som sett några pundare på min tomt nere vid vattnet. Och pundare "det vet man" snor allt dom kommer över!
Han hade i varje fall ringt ...Grannsamverkan när den är som bäst!!
Han hade till och med nys om ett garage i Snösätra där maken till någon Fillipinskas kompis brorsa blivit sjuk och behövde bli av med det omgående ....har i och för sej hört det förrut men då med en Arabs övervakares sambo......
Var en sväng till Lisma Park med hojen för att kolla deras Söndagsbakluckeloppis. Inga fynd gjordes men dom hade en busmoppe för 350 bagis ...ångrar mej lite. Senare åkte frugan dit och tokshoppade. Fan vad mycket skit det finns i världen...Littorin..BP......Annacarin Rosen

Och en rekomendation som jag inte åtlytt från min kompis Tony "(Gudabenådad gitarrist i Bla. Alien) Häng aldrig en gitarr på en yttervägg"....Hur mycket förbannar jag mej själv....mycket !. Den fina röda har vridit sej något och kan inte stämmas...skitjobbigt för mitt absoluta gehör. Ska göra nåt Jimi Hendrixskt med den.

Man e så förbannad att bilden blev helt skakig

Ja Jag vet att det är en av 2 ex i världen och i stort sett ovärderlig....men v fan pengar är inte allt

E ren sur så e ren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar