Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

torsdag 8 juli 2010

Måste bara

fil Jag var i Pomona C.A för att kolla på dragracing och besöka lite speedshops.Vare lördagsmorgon kl.6 träffas Donut Derelicts med sina roddar ...helt sanslös upplevelse här är en film som man blir sjösjuk av. Jag hade köpt en digital microfån som hade en videokamera så bilden e väl sådär ...men jag skakar så förbannat av upphetsningen..kolla om ni vill. Lägger med några bilder på en corvette combi ,en woodie, och någon orange rod Jungle Jim och "A mountain of curly fries" bläääääh Raketbilen och rakethojen som satte världsrekord i Santa pod (England och ja ..jag va där!). Raketbilen plockade dom in så fort det blev lite dötid eller en truck och en corvette som åkte fram å tebax på bakhjulen ...sådär! Jag tog över 3500 bilderi L.A...hade precis köpt en kamera så ....kan hålla igång ett tag .Vill verkligen åka tillbaka till LosAngeles, bättre väder och mer easy going. Kommer antagligen bo där emellanåt när jag blir ekonomiskt oberoende Det tar rätt lång tid att ladda in film jag har hunnit grilla och koka potäter men fortfarande är det inte klart. Även lyssnat på en cd med Tom Petty ...han e bra han och jävligt kul att spela pianosolon till. ...det går inte att få in videon....provar igen....och igen ...förde över till YouTube ...väntade5 timmar när det va klart säger dom att det e för långt... men klockan e ju bara kvart över ett ...så pået igen....eller jag låter den stå på i natt så får vi väl se om det blir nån video eller not ..scheisse det funkar inte, antagligen för stor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar