Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 24 juli 2010

Sug Ernst Sug...

Hitta.se har en ny feature ...eller ny å ny...skulle tjacka en manick till choppern ....och tänke att jag ville se va re låg.....då dök den här upp....både tragiskt å kul......men mest kul
Jag har åxå fått en del frågor om fästingkrematoriet...och..nej!!... jag kan inte kremera bloggläsares älsklingar.....men jag bifogar en "closeup"




 Jag tycker nog att den va rätt enkel att bygga själv....(det behöver inte va tonfisk)


Diesel eller tändvätska är en smaksak......En trevlig grej i grejen är att använda lampolja ...på så sätt , om man kremerar på kvällen, kan man ha en mysig stund.....SUG PÅ DEN ERNST!!!

Ps.På action bilden har jag eldat med 2 fästingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar