Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

lördag 31 juli 2010

Sex Drags & RR

En del hade inte råd med kläder.....
...skämt åsido jag ville bara visa hur seriöst killen i solbrillor söker rollen som byfåne ...och hur dåligt tandläkars brillor funkar.......
...om jag inte missminner mej så skrev jag om tomburks miljonärer för länge sen...Jag vet nu att dom bor under läktarna på Mantorp
....tänkte nästan göra ett försök...men Pelle va me så re hade blivit skämigt

....Festival lådderi
Vad är en fiestaval utan lotteri?......faan vem?...jo lilla Frugan jag tänkte att vi skulle ha den häringa  "fina" på nyrenoverade badrumsmuggen...... eller ett bowlingklot med ett par söta hanbojor
...jo för fan...
Bottenmek
För övrigt blev Monika 9:a och hamnade precis utanför kvalplats...bajs..ett lager till vevaxeln skar.

Har sagt...säg nynt..till Urs Erbacher (Dragracingkung från CH)...det är ungefär ..fritt översatt...nu e ru tyst......på schweizertyska.
....fanskapet log inte ens...vet inte vad torsk heter....
Fast Freddys Depå hopper
Micke Kågered har åkt ..en kolv genom toppen...så.........Jag hejar på Danskarna......dom bjuder i varje fall på fika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar