Utnämnd till Sveriges coolaste bloggg vore nåt

Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping Bilar och Fordon besöksräknare

onsdag 21 juli 2010

In The Shit

Rabies och Karies ...har fått sitt.
Garage kan vara så olika ...det här är som taget ur en amerikansk hotrodtidning....kanske inte trabanten ...men jag har ju varit runt lite.......Hrrrm... och här får man LosAngeles vibbar. Det snackas 454:or och man kan halka till i en Pennzoil fläck. Det slipas och fixas ..hur kul som helst..... Här e en bild på Matti som kört lite dragracing förr och bott i L.A.... titta inte på Eva... hon gör nåt dumt där bak......
Skrotet dom fixar med ska få donera cabställningen till en annan bil
Men trunken e som ny ..ett par stänk WD40 bara.

Mina grejer då undrar ni förstås...
Dom ligger i förgrunden ..väntar på att komma in i sitt rum ...som va låst idag...men kommer att öppnas och rensas ur. ...Kolla 34:an i bakgrunden ...det finns en ..eller många.... "vill ha" grejer här
Till exempel den här pickisen
Vad gäller Eva så blev hon gamla Bud Eva igen...Eva säger att Johan och Tage är gamla kunder till henne..Hon kvittrade och började prata om slaglängder i Perkinson dieslar ..alternativa tändföljder för enstånkor.. samt att Kaffe med Krongrädde å socker är i princip kalorifritt .."Börja träna slapparsel"sa jag ..Vi brukar vara så tuffa mot varandra så bli inte chockade ...its pörsonal....men....Hon är den bästa chaufför jag känner ...Backar med släp tvärsäkert och petar tånaglarna samtidigt...Eva ville att vi skulle stanna och kolla in bussarna....... men vi hade dragit över hyrtiden med 2 timmar och jag hade lovat bjuda på lunch..så vi drog till Fruängen ..lämnade släpet..och käkade på Erssons...
Gratis Reklam kommer nu...
Jag har ju en av Sveriges bästa kockar hemma(Zannahs Greenhouse) så att äta på Erssons var som att komma hem ...fy faaan vad skitgott...det är ju en fiskaffär /deli ...men gillar man god och.... och...(uppriktigtupphetsad).... fräsh mat så åk dit å tokkrubba.. Vi köpte me lite krubb till Frugan som hon raskt sköljde ner med ett gäng Carlsberg

Min grill som heter Gromek und Gromek ...såg lite lessen ut
..En liten feature är fästingkrematoriet uppepå

Ja ...jävlar vilken dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar